Der er forskellige processer for visitation for vores forskellige tilbud. Se også vores tjekliste ved visitation og indskrivning.

Sådan får du visiteret en borger

Grenen-Dalstrup og Koglen

Den fælles visitation til vores 2 sikrede behandlingsinstitutioner (Grenen-Dalstrup og Koglen) går gennem telefon 7847 9111. Den er åben døgnet rundt og bemandet med socialrådgivere. Denne visitator-telefon har funktioner:

  • Akuttelefon for den særligt sikrede og de sikrede afdelinger på Grenen-Dalstrup og Koglen.
  • Rådgivning og sparring ved andre henvendelser om pladser, anbringelsesgrundlag m.m.. 

Visitatortelefonen skal benyttes ved anbringelse på Koglen og Grenen-Dalstrups sikrede afdelinger og særlig sikret afdeling.

Grenen-Glesborg

Visitation til Grenen-Glesborg kan ske på telefon 2947 3630 eller på mail dok@social.rm.dk att Grenen-Glesborg.

MultifunC

Visitation til MultifunC kan ske på telefon 5130 5875 eller på mail dok@social.rm.dk att MultifunC.

Vores fire behandlingsinstitutioner modtager unge fra hele landet.

Tjekliste ved visitation og indskrivning

Fra du som myndighed laver den indledende opringning til visitation i DOK, til den unge er ”godt anbragt” på Grenen-Dalstrup, Koglen, Grenen-Glesborg eller MultifunC, er der en række sagsbehandlingsskridt, der skal tages.

Ved sociale anbringelser i specialområdet kan anmodningsmodulet også benyttes.